10 de set. 2007

Gran Hermano 9

Gran Hermano 9 - Capítol1 (i possiblement útilm, però ja veurem)
George Orwell s'estiraria dels cabells si veiés on ha anat a parar el concepte de "Gran Hermano" que va crear, per què si la Milà i companyía fèssin un programa fidedigne al llibre 1984, estic segura que els inútils que entren a la casa no s'ho passaríen tant bé, je je je.

Ahir jo, amb el meu interés crític que em caracteritza, vaig presenciar el primer programa de la nova entrega de Gran Hermano, que ja en van 9 i jo no sé quan es cansaràn de presentar-nos personatges patètics i de torturar-nos amb la Mercedes Milà, que cada dia està més crescuda, és més agressiva verbalment i a sobre; cada dia més feminista d'aquestes que fan ràbia a més no poder.

He buscat les fotos dels concursants però encara no les han penjat, ja els val, jo que volia fer una crítica així ben feta de cadascún d'ells. En fi, que com que no ho miraré potser me'n oblido, però si no, quan posin les fotos a la web ja les comentaré, per què a part de 3 0 4, la resta fan una ràbia i una grima que no poden amb el seu cos.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquests programes tan miserables faries bé de ni comentarlos, ni tan sols dedicar-hi 10 minuts per mirar-los per criticar-los, és el que es mereix la tele-deixalla d'avui en dia. Tothom diu que "no ho mira" però jo no n'estic tan segur, tothom en despotrica però ves per on, tothom ho coneix. Quina casualitat, ves... És com les Lectures i l'Hola... ningú no ho llegeix, però tothom sap el que passa a la premsa rosa. Quanta hipocresia en aquest món... Jo, feliç de no col.laborar econòmicament amb aquests muntatges, i amb la consciència neta. Espero que tu també la tinguis, sinó més val no criticar perquè alguna cosa falla aquí.

Anònim ha dit...

Jo necesito veure amb els meus propis ulls la tontería que representa un espectacle com aquest, doncs no em val les opinions dels altres per fer-me jo mateixa un concepte subjectiu del que estic presenciant. I la meva opinió després de tenir un coneixement no ha de per què coincidir amb el de qualsevol altre persona. Doncs jo, pel que vaig veure em vaig crear la opinió que he exposat en el post. Potser una altra persona n'ha quedat satisfet i segueix aquesta edició, com possiblement haurà seguit les anteriors... Però jo, criticar sense coneixement de causa, MAI.

Evidentment després de veure l'espectacle dantesc, evidentment per a mi, el millor que podría passar és que cancel.lin l'emissió del programa per falta d'audiència.

ddriver ha dit...

quina mandra gran germa!!no vaig pasar del primer jo

Anònim ha dit...

Ja van pel 9 ?... aquesta merda de programa no s'acabarà mai. Es una font inasgotable de frikis per la telebasura

ddriver ha dit...

mola el new look,esteu be tu i familia?

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

yo vi el 1 de España y el 1 de Argentina..i prou..tenía su cosa "original"..y se suponía que los paicipantes no sabían de que iba la cosa..luego ya todo es sobreactuación 24 horas...yo ya paso entregada a internet y la lectura.. y de fondo si está la tele encendida.seguro que estan los dibujitos..o algo así..besoosssssss