27 d’ag. 2007

Estreno el diari àmbar

Estava com una nena amb sabates noves quan he fet els últims retocs al meu diari àmbar.

I quan li he dit al Miquel que tenia un diari àmbar per estrenar, el primer que m'ha dit és que sonaba a diari marrano.

Però no, és àmbar com podría ser verd o groc, de fet no sé si en Català àmbar és àmbar o què és, però com que m'agrada la paraulota doncs l'he posat aquí i m'he quedat la mar d'ample.

La veritat és que no vull començar el blog parlant de mi, suposo que si això va endavant ja aniré deixant coses sobre la meva persona per aquí i per allà, però trobo inmensament aburrit començar un blog posant en situació de qui és qui escriu en el blog, que ens agrada o què no, quina edat tenim i de què penquem... lo típic vaja... I jo no he creat aquest espai per explicar a la resta de la humanitat si sóc meravellosa o sóc un frau, si no per deixar fluïr els meus pensaments ja que moltes vegades ens veiem en l'obligació d'autocensurar les nostres paraules... Què millor que tenir un blog per evocar tot això ?

Doncs millor que això, un blog nou .

11 comentaris:

ddriver ha dit...

eiiiiiiiiiii la pasta a la sopeta!!!
one kiss for you
I think I remember you

Eva ha dit...

"benvinguda al món blocaire" pip
jjejejee
tània? XD

Dessmond ha dit...

l'ambre és també un producte que s'utilitza molt a Lituània. És aquesta resina petrificada, que pot contenir -o no- un insecte milenari. S'hi fa molta cosa de bijuteria.

Tania ha dit...

Ieiii gràcies per l' informació dessmond!

Jo a la resina petrificada sempre li he dit àmbar!

Clar que al món a rac 1 pels matins sempre posen semàfors ambars i no ambres....

POt ser que sigui vàlid dir-ho de les dues maneres?

gatot ha dit...

mmmmmmmoooooolt ben retrobada tània estimada!

àmbar... sona bé (amb-tu-al-bar), estèticament dona joc, colorísticament podria ser taronjat o mandarinat... i segur que anirà farcit d'un munt de sentiments càlids!!! (caramba!"r")

petons i llepades de retornada!

jjj ha dit...

holaaaaaa!!!! benvinguda a bord!!!!

ddriver ha dit...

Tania,amiga meva!!!;) t he fet un link al meu bloc per ajudarte en aquets començaments tant dificils jejeEncara que amb el que tu saps...

Anònim ha dit...

Ámbar:

1. m. Resina fósil, de color amarillo más o menos oscuro, opaca o semitransparente, muy ligera, dura y quebradiza, que arde fácilmente, con buen olor, y se emplea en cuentas de collares, boquillas para fumar, etc.

2. m. Perfume delicado.

3. m. Color semejante al del ámbar amarillo.

1. m. Sustancia que se encuentra en las vísceras del cachalote, sólida, opaca, de color gris con vetas amarillas y negras, de olor almizcleño, usada en perfumería.

etcètera

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

Pues el mejor uso que yo le encontre a mi blog, ha sido ese, dejar fluir, un poco de autocatarsis, y la interacción con los demás.. un beso

kira ha dit...

Hola Tània! Sóc la Kira! I estic encantada de tornar-te a trobar! ;P

Florilla ha dit...

hola! b-e-n-v-i-n-g-u-d-a..ja t'ensenyarem alguns truquets d'això de la bolgosfera.... jajajajaja!!!!
quina pena que s'hagi acabat l'estiu però si ha servit per a obrir aquest blog, magnific final!petonassos!!!